A
Digger Ant c. játékot Gopher-el (programozó) készítjük. 2010 elején jött az ötlet, hogy a régi jó 1984-ben megjelent, és azóta számtalan platformon is kiadott
Boulder Dash c. játékhoz hasonlót mi is össze tudnánk hozni, és élvezetes is lenne a fejlesztése ... Az ötletet mindketten jónak találtuk, így hamarosan bele is vágtunk a játék fejlesztésébe. Én ötleteket, grafikát és animációkat készítettem, valamint eddig kb. 50 pályát a játékhoz. Mivel Gopher egy jó kis egyszerű pályaszerkesztőt összedobott, így azzal már könnyen lehet pályákat készíteni. Mára eléggé előrehaladott a projekt. Mivel szabadidőnk nincs túl sok, így már jó ideje nyúlik a fejlesztési idő, és kisebb nagyobb szünet is akadt a fejlesztésben. Hamarosan viszont a végső szálak is el lesznek dolgozva, és ingyenesen letölthető lesz a játék PC-re mindenki számra. Addig is képek, és ingame video megtakinthető az
Játékfejlesztés.hu oldalon, és a fejlesztésről is olvasható pár szó.
Hangyánk épp gondolkodóban... :)
A sárga hangyát irányítjuk, és a kék gyémántok összegyűjtése a cél minden pályán. A hangyánk energiáját almák felszedésével tudjuk pótolni. Persze a gyémántokat nem olyan egyszerű megszerezni. A piros és zöld hangyák tesznek róla, hogy nehezebb dolgunk legyen. Hangyánknak viszont van lehetősége időzített bombák lerakására, melyek ha ügyesen vannak telepítve, elpusztítják a gyanútlan ellenségeket.
A főmenü így fest egyenlőre
A játékban minden pályához lesz térkép is, aminek létjogosultságát majd a gigantikus pályákon fogjuk észrevenni
A pályaszerkesztő "munka" közben
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése