2011. május 29., vasárnap

A nagy fa

Wacom rajztáblával készítettem ezt a képet Photoshop-ban. Számítógépes játékhoz készült illusztrációnak. Majd lehet hogy egyszer bele is kerül valamelyikbe... :)

A nagy fa azért figyel bennünket...

CubeHunt

Az első olyan játék ötletem, amit sikerült megvalósítanom, és ma már a világ számtalan pontján játszanak vele, az a CubeHunt. Remélem sikerült ezzel a játékkal sok kellemes percet okozni online böngészős játékosoknak. A programot nem egymagam, hanem Albert-el közösen készítettük. Az ötlet és a grafika, animáció az én munkám a projektben. Nyilván a programozás rész Alberton nevéhez kapcsolódik. A játékmenet végleges kidolgozása pedig közös erőfeszítésünk eredménye. Elsőnek a flash-es böngészős verziója készült el, majd Albert további platformokra is alkalmassá tette az "anyagot", így már az Androidos mobilokon és a Blackberry Playbook-on is játszható, és ingyen letölthető (ingyen elvihető :) ).

A játék preload képernyője

A puzzle-ban három ugyanolyan színű kockát kell egymás mellé terelgetni, hogy eltűnjenek, és pontot kapjunk érte. Négyféle módban játszhatunk. Itt ki is lehet próbálni a flash-es verziót online.


CubeHunt "menet közben"

Android-os mobilon így fest

Digger Ant

A Digger Ant c. játékot Gopher-el (programozó) készítjük. 2010 elején jött az ötlet, hogy a régi jó 1984-ben megjelent, és azóta számtalan platformon is kiadott Boulder Dash c. játékhoz hasonlót mi is össze tudnánk hozni, és élvezetes is lenne a fejlesztése ... Az ötletet mindketten jónak találtuk, így hamarosan bele is vágtunk a játék fejlesztésébe. Én ötleteket, grafikát és animációkat készítettem, valamint eddig kb. 50 pályát a játékhoz. Mivel Gopher egy jó kis egyszerű pályaszerkesztőt összedobott, így azzal már könnyen lehet pályákat készíteni. Mára eléggé előrehaladott a projekt. Mivel szabadidőnk nincs túl sok, így már jó ideje nyúlik a fejlesztési idő, és kisebb nagyobb szünet is akadt a fejlesztésben. Hamarosan viszont a végső szálak is el lesznek dolgozva, és ingyenesen letölthető lesz a játék PC-re mindenki számra. Addig is képek, és ingame video megtakinthető az Játékfejlesztés.hu oldalon, és a fejlesztésről is olvasható pár szó.

Hangyánk épp gondolkodóban... :)

A sárga hangyát irányítjuk, és a kék gyémántok összegyűjtése a cél minden pályán. A hangyánk energiáját almák felszedésével tudjuk pótolni. Persze a gyémántokat nem olyan egyszerű megszerezni. A piros és zöld hangyák tesznek róla, hogy nehezebb dolgunk legyen. Hangyánknak viszont van lehetősége időzített bombák lerakására, melyek ha ügyesen vannak telepítve, elpusztítják a gyanútlan ellenségeket.

A főmenü így fest egyenlőre

A játékban minden pályához lesz térkép is, aminek létjogosultságát majd a gigantikus pályákon fogjuk észrevenni

A pályaszerkesztő "munka" közben

Roll it!

2011-ben készítettük el Roll it! c. logikai puzzle játékunkat, albert (Dobos Bence) programozóval ketten. Ingyenesen letölthető Androidos mobilra és Blackberry Playbook-ra. A játék lényege, hogy a négyzet alakú pályán lévő színes mezőket négy vagy több ugyanolyan színű golyó egymásmellé gurításával eltüntessük. Az ötlet az én fejemben született meg, majd a kivitelezésnél együtt csiszoltunk rajta abert -al, hogy elnyerje a játékmenet a végleges formáját. Hamarosan online böngészős verziója is lesz a játéknak, úgyhogy akinek nincs Androidos mobilja, vagy Playbook-ja az is játszhat vele! A zenét és hangokat Vincenzo adta a játékhoz. :) 

Preload képernyő

Roll it! játék közben