2011. július 29., péntek

Suricat Adventures

Tovább dolgoztam egy kicsit a Suricat Adventures játékomon, amit egyszer majd csak mindenki ott talál a monitorán és azzal fog játszani nagyon nagyon sok időt. A korábbi bejegyzésemben egy kép volt csak amit kiraktam ide, de most feltöltöttem a játék látványtervét, vagy szakmai kifejezéssel élve mockup-ját. Mivel ide nem tudok flash-t beszúrni, felraktam egy webhelyre és ezen a linken meg lehet tekinteni.


Egyenlőre a főhősnek az animációit sűrítettem bele egy környezetbe, ami hasonló mint a végleges majdani grafika.



2011. július 28., csütörtök

Roll it! Flash-es verzió

Elkészült a Roll it! játékunk flash-es verziója, így már ingyenesen játszható online.



Ezt a játékot is én találtam ki és a grafikai tervezése, kivitelezése is az én munkám. A kódot Albert írta meg ehez a programhoz is. Vele ez a második flash-es online közös játékunk. (Másik a Cubehunt. )

2011. július 19., kedd

RoboRoll a Big Fish Games kiadásában

Mától már megvásárolható a Big Fish Games oldalán is egy újabb kiadásban a RoboRoll címre keresztelt puzzle játék, mely az én játékötletemből született. Grafikai munkámmal is hozzájárultam a játék elkészítéséhez, mint a robot konceptje és 3D-s modellje, valamint pályaelemek grafikájának kitalálása és kivitelezése. Itt a link a BFG-hez. Így már Mac-en ki is lehet próbálni, 1 órányi játékidővel a demót.

A készítők

Az új logo



A Mac-es verzióból kép
A Robot korábbi változata

A kezdetek kezdete, még az általam készített Flash-es próbaverzióból.
A kezdetek kezdetén, 2010 őszén, papírból készítettem kis négyzeteket, amikre rajzoltam útvonalakat. Több féléből aztán pályát építettem és elkezdtem játszani vele, hogy egy bónuszt kell megszerezni, és egy társasjátékból kivett bábu volt a robot. Majd éreztem, hogy ebből lehet valami jó kis játék. Fogtam magam, és legyártottam a Flash-es prototipust. Persze mindent nem tudott, de nekem pont elég volt arra, hogy bonyolultabb pályákat is letszteljek vele, amiket kipróbáltam. Kinőtt az ötlet a papírverzióból. Egyértelmű volt, hogy ebből játékot kell gyártani, mert jó az ötletem. Kicsit később, lehetőségem adódott a Navigation-Info Kft.-nek bemutatni a Flash-es prototipust. (Játékfejlesztéssel is foglalkozó magyar cég.) Szerencsére ők is meglátták benne a "jó" játékot. Közösen így összehoztuk a RoboRoll-t. Kezdetben én Robotmission néven indítottam az ötletem, de át kellett keresztelni. Nem rossz a RoboRoll név sem. Elsőre iPhone-ra és iPad2-re jelent meg a játék az AppleStore-ban. Majd pár hónap múlva a Big Fish Games megkereste a Navigation-Info Kft.-t, és elkészült egy Mac-es verzió ami onnan tölthető le. Az oldalon gameplay video is van.